POLOS CREATIVOS
Boas ratiños e ratiñas:
Antes do remate do curso queremos lembrarvos a nova creación da aula de Polos Creativos e amosarvos unha recopilación de todo o seu traballo, xa que son uns grandes colaboradores e colaboradoras con todas as actividades e propostas que facemos dende a biblioteca.
Os Polos Creativos son espazos educativos innovadores, dotados de equipación especializada, que ocupan espazos físicos definidos nos centros educativos.
Os Polos creativos están organizados didacticamente para fomentar:
- a creatividade a través da superación de retos,
- a consecución de proxectos,
- a resolución de problemas,
- a realización de prototipos,
- a construción de resultados tanxibles, etc.
Parten dunha visión ampla integrando o coñecemento en retos tecnolóxicos e dixitais en todos os campos do saber (humanidades, arte, ciencias sociais e naturais, artesanía, etc.), desde a aprendizaxe conxunta, colaborativa e comunitaria, baseada en actividades de experimentación e investigación.
Funcionan como nó de actividades variadas (IA, tecnoloxías intensivas, impresión 3D, microcontrol, IoT, robótica, ... ) fomentando o pensamento de deseño, o prototipado, a resolución de problemas e o desenvolvemento de competencias clave.
Neste espazo e con estes materiais traballamos o pensamento computacional que permite descompoñer problemas complexos en partes máis sinxelas.
Esta habilidade permite abordar calquer problema de maneira estructurada e lóxica.
O pensamento computacional fomenta a resolución de problemas paso a paso:
Identificación.
Descomposiciónen pequenas fases.
Recoñecemento de patróns repetitivos.
Abstracción de información irrelevante.
Algoritmos escritos presentados para a resolución do problema.
COMEZOS DA AULA E MATERIAIS:
TRABALLOS DE CONSTRUCCIÓN E MONTAXE, PASO PREVIO A PROGRAMACIÓN:
ROBÓTICA E PROGRAMACIÓN:
RADIO:
PRODUCTOS RESULTANTES:
OS MÁIS PEQUENOS ACHÉGANSE AOS MATERIAIS E OBSERVAN O SEU FUNCIONAMENTO:
FORMACIÓN DO PROFESORADO:
EXPOSICIÓN FINAL PARTE DAS CELEBRACIÓNS 50 ANIVERSARIO:
Ningún comentario:
Publicar un comentario